Tuesday, September 25, 2012

berehat sebentar bersama kit kat!

assalamualaikum wbt...

main lagu ni sambil skroll kat bawah..lagi syiok kalu line tengah laju. haha..

hanya Allah swt yang tahu betapa rindu n giannya aku nak menaip,,,nak luahkan semua lam ruangan ni....almost everyday aku singgah sini n try cari peluang nak taip tapi masa tu memang xpernah cukup...

kali ni aku nak taip kejap je n..just to say that im gonna have a rest from blogging for a while....sem ni terlampau bizi...mana nak kejar kuliah lagi...penolong ketua aras (which is ketua zon nama dia) lagi...n now plak,,aku da wat part time job skit2....so masa memang xde nak bercorat coret bagai n....skang ni aku mintak ngan kawan2 semua yang sudi jengah,,sudi baca,,rajin terjah blog ni..supaya sabaq n beri aku masa sikit lagi...xlama pon..pling lama pon staon..insyaallah..

.aku xkan tutup ruangan ni...ni dunia aku...ni sayang aku...banyak lagi benda aku nak post lam ni...resepi..kata2 motivasi...tapi sbelum tu aku kena kejar dulu yang wajib....




k la...jaga diri..nak cakap apa2 ke response ke,,,inbox chat je..xpon komen...aku baca ngan hati senang..=)..
thanks for reading this..

No comments:

Post a Comment