Friday, October 14, 2011

wat ever

aku sebenarnya xde idea nak tulis tajuk dia apa...aku bab bab menulis tajuk ni memang kureng ckit...tapi kat cini aku ad citer la nak kongsi..perasaan sakit ati aku n asenye xleh nak kawal da tadi....haih....nasib baik la aku n bukan jenis baran.lao x memang da sah2 dorang suma kena sembur ngan aku tadi....
alkisahnya camni...tadi malam aku ad klas ganti kokurikulum..dah namanye waktu malam so xkan nak men kan?jadi fasi kami pun tugaskan group aku ni handle games untuk penuhkan masa 3 jam..aku pn excited gila ahh..dah kami memang plan awal2 ag games ni suma...tinggal nak wat je bila...malam tu aku ni kira bersemangatla....

alangkah sakitnya hati aku ni bila aku tengok dorang suma.aku kira handle untuk satu game n....ya Allah...payah sangat nak mintak dorang suma bagi kerjasama...tolonglah...nak bangun dari tempat duduk pn mulut da pot pet pot pet berbunyi....nak beratur lagi...aku rasa cam aku sedang berhadapan ngan budak2 tadika!!pastu bila jer aku mintak drg men game n...macam2 la yang kuar dari mulut tu..malasla..ap la....even samapi last game pun dorang wat cam xreti jer....xde semangat langsung...aku sedih sangat.nape dorang xleh nak respect ckit pn jadila....tunjukkanlah ckit determination tu...taola korang suma penat..letih n whatever...tapi kami pn sma...haih!

No comments:

Post a Comment