Thursday, September 12, 2013

cerita merapu

salam alaykum!!

hahaha..bertemu lagi kita dalam ruangan nuansa ini..
*sreett sreett sreett* *lap*

aku sedar diri ini xlayak digelar blogger bilamana aku sendiri malas nak menghapdetnyee plus trafik bukan laju sangat pun..selow selow gitu aja..menambahkan lagi kemalasan diri..

citernye, minggu pertama semester baru ni terrrrsangatlah boring since xde esaimenss and homework kena buat.plus asus aku buat hal sampai masuk hospital...aku dalam bilik dah macam orang separuh koma...dengan mata yang separuh terbukak dok atas kerusi plastik pastu tenung meja sampai 2,3 jam...nak mengaji,,,dah abes..nak solat sunat...err..krrikk krrikk..

so dengan jayanye aku habiskan malam aku begitu saja.bilamana rasa mengantuk aku akan tido...LIFELESS...


kalu exrumet aku ada kat situlah aku menebeng tengok citer mamma mia. new korean variety show...

ada cut from salah satu episod citer tu...rahsia2 artis kena bongkar ngan mak sendirik,and macam2 lagilah...

eh waitt....apa tajuk aku kat atas tadi?
*scroll scroll*

oke mintak maap sekali lagi..eden terlajak berbicara lagi...


oke citer sebenarnya macam ni..dalam aku separuh sedar semalam menunggu bilakah aku akan tidur aku dengan semangat awalnye ingin berdiet buatla air kopi..dalam hati kata xpe2..kopi je pun...pastu lama sikit tangan tergatal pulak habiskan oreo..xngantuk2 jugak..pastu aku try bukak soklan statistik...scan atas bawah,,simple conclusion :aku xleh buat!

dah memang dari azali lagi statistik adalah kelemahan aku paling ketara..media pun aku xreti nak carik..usahkan nak cari benda2 lain...diajar seploh kali pun,.,teori statistik sangatlah memeningkan..

dalam aku ber ura ura nak buat soklan tu tangan ni sempatla amek milo stik .. ni haa



kat atas meja studi adalah aku letak dalam 5 stik macam tu kononye senang nak pakai time nak minum..dah time kebosanan aku amek satu stik pastu aku makan camtu jee.

"eh, sedaplah pulak.." bisik hatiku...
lalu satu persatu stik tu aku habiskan dalam masa 3 jam aku atas kerusi sambil termenung...  aku makan suku milo tu..pastu aku tuang air masak dalam tiub sampai penuh.then aku goncang2..jadilah milo suppper pekat untuk aku nikmati..then jadilah dinner aku untuk malam tu eh silap,supper aku malam itu ...sekian citer merapu dari tuan punya belog ni..

petang karang gi oflet carik milo lagi.....



No comments:

Post a Comment