Sunday, December 4, 2011

hot guys!

salam suma!
k la...disebabkan da lama aku xupdate so kali ni aku bercadang nak update sal artis feveret aku...hehe...
to be truth..aku sebenarnya x bape nak minat artis martis ni...xkisahla dorang hot ke membara ke panas ke feymes ke...kalu aku da xminat tu...hurm...
tapi tipula kalu aku kata aku xminat artis langsung...ada...and jujurnye...sumanye guys!hahahaha....
kali ni aku nak pekenal kan kat sape2 yang bace belog ni....idaman ati ku..heh..
mula2 sekali paling aku minat + xleh lawan ngan sape2 is.........................mamat n....


peter gene hernandez atau korang lebih kenal dia ngan nama bruno mars
apa? xkenal?adoii....yela aku akui kat negara kita ni mostly girls fanatik kat korean guys. sampai ada antara korang yang da fasih sangat da cakap bahasa korea ni...ada kan?eleh...xyah tipula...aku dulu pun pernah gak camtu bukan xpernah. cuma skang ni aku da xbape nak masok sangat ngan korea2 ni...ni suma sebab aku da dibasuh dicuci otak disedarkan ngan sorang lagi yang akan aku kenalkan pasni....dan ada sebab utama yang len tapi yang tu xyah kasi taolah..segan aku..hehe...
anyway aku memang sangat adore kan diaa...SANGAT! bagi aku mamat ni hampir memenuhi ciri idaman perempuan...seriously! sore dia tuh..fuuhh...and paling best dia memang faham sangat jiwa aku ni..apa2 je lagu dia nyanyi selalu je tepat pada masa perasaan aku time tu. kadang2 aku rasa dia cam nak pujuk aku jerk..haha..
what??bosan sal citer bruno?memang kipas susah mati korea la ni?ok korang suma..skang ni aku nak tanya...apa yang korang adore sangat ngan korean guys?sebab muka dorang cute camni?


atau ni?


or girl like her?


or her?


tapi korang sure ke ni betol2 dorang?means....real ke ni?atau baru je pas gi jumpa doctor untuk tukar rupa? aku xnak cakap banyak la...korang klik je sini <== yang mana korang maybe akan jumpa something yang maybe ubah persepsi korang kat artis korea ni....x..aku bukan kondem korang yang minat artis ke hape...tidak sama sekali sebab aku pun xtipu yang aku memang sangat sukakan kulit dorang yang sangat cantik tu...ase nak sentuh je pipi dorang ni tapi tu la...since aku dah didedahkan ngan kebenaran camni aku jadi susah nak minat kat dorang...tapi aku xkisah pun sebenarnye apa korang minat.terpulanglah pada individu masing2..aku akui aku pun suka ngan lagu2 pop dorang..best kan?aku cuma nyatakan pendapat aku je...sebab maybe citarasa aku xsama ngan korang...aku lebih suka yang pure...hehe

ok xnak citer sal ni dah...kita masok kategori lain plak..
selain dari my mr hernandez kat atas sekali tuh....ada 2 orang lagi yang menarik perhatian. dorang ni bukanlah artis terkenal waima selebriti2 yang slalu kuar masok paper or magazines....dorang ni sebenarnye hanyalah insan biase yang dikurniakan bakat semulajadi yang membuatkan kita tidak terlepas untuk menghayati maksud dorang sebenarnya 
presents to you..
.jeng jeng jeng....

its him!! zackzukhairi...
most of u da tao kan sape dia??wah...aku memang kagum la ngan dia..ntah  dari mana dia dapat idea untuk hasilkan penulisan yang sangatla terbaik bagi aku....tapi aku memang xcuba nak tiru cara dia la...cuma dia adalah penyebab kenapa aku wat belog ni...sebabnya...aku suka dengan cara dia ekspress diri dia ngan cara yang sempoi and jujur bagi aku....lantas..aku wat keputusan aku wat belog sendiri yang mana aku turut mengekspresikan diri aku lam penulisan..=)..korang lao nak kenal dia ( bagi sesiapa yang xkenal la boleh klik atas nama dia tu) 
and paling aku kagum sal Z is that he is sooo humble which everyone can be friend with him without any doubt...dia langsung xmenyombong even dia feymes giler....cuma..kadang2 datang perangai xleh blah dia yang sangat perasan tu...hehe...

now its time for hot videologger...
            


mat luthfi!!
seriously he is suppperr slumber!haha....aku memang xtahan gelak tengok muka selamba dia yang bagi aku sangat comey tu...

korang lao tengok video yang dia wat tu memang bantai gelak r...tapi gelak pun gelak jugak...ekceli dia lebih memberi nasihat lam bentuk santai camtu...lao korang perasan lam video dia misti ada nasihat yang terselit n i love all them!!try cek la kat u tube ada jer video dia..tapi sayang sangat sebab dia da privatekan most of his videos sebab sape ntah gatai tol gi hack...cian sangat...sob sob....biaselah orang femes memang nasiblah kan....

asenye setakat tu jela coretan aku kali ni...ni pun dah berdepa sangat da sampai korang pun da xlarat nak baca da kan?ok ak paham.. k daa.....(xleh cakap bye coz haram kot )

p/s : minat2 gak tapi jagalah jangan sampi fanatik sangat sebab xelok kita terlampau minat kat sesuatu hingga lalai akan keadaan sekeliling....kann?
anyway....zack dok sebelah blok ni je pun...slalu usha dia dari jauh n pernah gak terserempak banyak kali...hehe..suka2...

No comments:

Post a Comment