Sunday, April 14, 2013

kenangan seindah mimpi

Well I wonder could it be
When I was dreaming 'bout you baby
You were dreaming of me
Call me crazy call me blind
To still be suffering is stupid after all of this time

Did I lose my love to someone better
And does she love you like I do
I do you know I really really do

 Well hey
So much I need to say
Been lonely since the day
The day you went away
So sad but true
For me there's only you
Been crying since the day
The day you went away

I remember date and time
September twenty second
Twenty five after nine
In the doorway with your case
No longer shouting at each other
There were tears on our faces

And we were letting go of something special
Something we'll never have again
I know, I guess I really really know

The day you went away
The day you went away

Why do we never know what we've got 'till it's gone
How could I carry on
The day you went away
'Cause I've been missing you so much I have to say
Been crying since the day
The day you went away

The day you went away

salam alaykum...


esok genaplah dua tahun peristiwa tu berlaku....seriously akal ni selalu berperang dengam hati..akal seringkali ingin menepis semua perasaan itu tapi kenapa hati ni terlalu degil untuk berbuat sedemikian? sadisnya...diri ni seringkali tidak mampui melwan kehendak hati..mengingati dirinya..yang biasanya akan diiringi de3ngan genangan air mata....16 Aprl 2011...masa tu dia dah lepaskan semuanya ikatan hanya untuk menjaga hati kekasih hatinya...aku tertanya tanya..bilakah hati ni mapu melupakan dia sepenuhnya?walaupun dipaksa hati ni untuk beralih arah pada orang lain, tapi kenangan dia selalu menolak rasa sayang itu....sehingga aku buat keputusan untuk buang semua ikatan yang xpatut antara aku denganb bukan mahramn...dah tiba masa untuk aku berubah...aku WAJIB berubah...mungkin ni jugak hikmah dia tinggalkan aku...biarlah masa ni aku terus hidup dalam kenangan dia..
sampailah suatu masa nanti.....bila ada seseorang yang betul2 ikhlas untuk jadikan aku sebagai penemannya di jannah Allah SWT nanti...
sampai bila bila pun aku perlu pegang hakikat ni..antara aku dan dia tida ruang uintuk bersama kembali...xmungkin dia akan jeling aku lagi...


KENANGAN itu....umpama mimpi yang seringkali dibuat buat oleh syaitan untuk terus mengkhayalkan kita dalam kehidupan...dan sadis...aku sering jatuh dalam mainan iblis laknatulaah ni..dan yang pastinya sekarang nisyaitan tengah menari nari meraikan kejatuhan aku....


ASTAGHFIRULLAH....


dah masuk 21 ni aku rasa dugaan dunia makin kuat....nampaknya kenalah aku pakai shield..dan pastinya shield tu datangnya dari Allah SWT....amal ibadat yang bertambah..insyaallah...


No comments:

Post a Comment